Translate

lördag 21 juli 2012

Tillåt mig presentera: Friskvård!

Hantverk & Design (vår tillfälliga butik på Storgatan 73, 23-29 juli)

Många företag kommer att samsas här, inte bara hantverk utan mycket mer! Jag ska försöka presentera dessa lite mer ingående.

Till att börja med har vi 4 (5) friskvårdsföretag:

 

 







Zonpunkten
Jag jobbar med alternativmedicinska behandlingar.
Helhet är ett nyckelord för mig och jag vill att Du ska må bra på alla plan i Ditt liv.
Vilken behandling du än väljer är stunden Din och målet är alltid att Du ska må bättre







Jag heter Ann-Kristin Joki och har haft mitt företag sedan 1998
Mitt företag är baserat på tron att mina kunders behov är av yttersta betydelse. Jag är beredd att möta det behovet.
Ande, kropp och själ = min grundsyn i livet

MJ-Terapi (Haparanda): På sin praktik MJ-terapi arbetar Mirja Jussheikki med kroppsterapier i bred skala. Hon ger olika sorters massage, delar gärna med sig av goda råd och lär ut självbehandlingsmetoder. Hon kommer att delta vissa dagar i vår tillfälliga butik.








Anki´s Ayurveda & Hälsorådgivning är baserat i Luleå men jobbar ibland i Haparanda.
Ayurveda vänder sig till både dig som är frisk och vill behålla din hälsa och till dig som kommit ur balans och vill få hjälp och stöd att återfå ditt välbefinnande. Också till dig som vill få en avslappnade och skön behandling för välbefinnandet.


Dessa 4 företag finner du i lokalen varierande tider under veckan. De kommer att ge information om sina respektive behandlingar samt ha enklare prova-på behandlingar till ett bra pris! Välkommen in för att boka tid, prata och njuta av massage och mycket annat spännande.



Vi har även ett 5.e friskvårdsföretag, Friteko Balans. Företaget drivs av Riitta Mantovaara.
Friteko Balans kommer att finnas i Vuxenskolan lokaler, Torget 1.


Där finns friskvårdsprodukter, information om Medicinsk yoga mm. Man kan även boka en individuell MediYoga konsultation eller tid till massage (ansikte eller händer)
Friteko Balans kommer även att ha flera MediYoga pass under veckan. Läs mera under fliken HappisCityAlive2012



 

 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar